2013年12月11日 星期三

海景嘉福酒店晚飯


今日家庭聚會
一星期前訂了海景嘉福酒店
同家人一齊食飯最開心


蒜拍小黃瓜


香蔥拌海蜇


古法生燜班腩


蜜梅燒骨


 蘿蔔清湯腩


福袋三味豆腐   2012金獎名菜


四寶元肚湯(烏雞猪肚蓮子)


糯米糍


瑤柱蛋白炒飯


山楂糕(甜品)


現場煮蛋白杏仁茶



12 則留言:

  1. EE:多謝你來探我,好開心.

    回覆刪除
  2. 早晨!謝謝到訪,食物吾錯.現場煮杏仁茶好特別.

    回覆刪除
  3. 惠惠:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝軒軒新年快樂!身體健康!事事如意!日日開心!

      刪除
  4. 惠惠新年快樂!出品好靚喎,一定好好味!
    剛才大約九點半鐘左右,我係乃路臣街附近“佳寶”見到有個人好似你呀,吾知係咪你呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係12日(星期日)早上,你個鐘點解11日下午既?

      刪除
  5. 翠兒晚安:對不起!幾日冇開電腦,我係佳寶附近個街市買餸,你見到果個可能是我,下次再見記得相認呀?哈哈!

    回覆刪除
  6. 翠兒晚安:對不起,幾日冇開電腦,我在佳寶附近果個街市買餸,你見到可能是我,下次再見記得相認呀?哈哈!

    回覆刪除
  7. 好呀!幾年冇見怕認錯人,再見到你一定相認呀,哈哈!

    回覆刪除
  8. 祝身體健康!龍馬精神!事事遂心!

    回覆刪除